
2 hafta önce Wanda Digital’den Nexum Boğaziçi’ne Arayüz Geliştiricisi olarak transfer oldum. Şu an 2. haftamda işlere/projelere yavaş yavaş alışmaya başladım. Yakında portfolyomda yeni markalarla karşınızda olacağım 😊
İlgili Yazılar
- 1 min readSon Değişimler
- 2 min readMooTools mu, jQuery mi? JavaScript Kütüphanesi Seçimi Üzerine Düşünceler
- 4 min readTemel JavaScript (1) - JavaScript Hakkında
- 1 min readHTML Dersleri (3) : Web nesneleri ve resimler
- 3 min readSession ve Cookie Karşılaştırması
- 5 min readTam Zamanlı (Full-time) İş Bulma Rehberi: Kaynaklar ve Öneriler
Paylaş